Zo'n spaarpot kopen die maar 1x open kan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je geld op de bank en zoek een bijbaantje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door zo veel mogelijk niet noodzakelijke uitgaven te vermijden en zo veel mogelijk opzij te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks uit te geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neem een baan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet je maandelijkse lasten eens goed op een rijtje; kijk naar je inkomsten en uitgaven. Waar wil je wat extra's aan uitgeven of waar wil je op besparen. Maak dan een budget waar je van wil leven in de maand, de rest gooi je iedere maand opzij op een spaarrekening. Werkt voor mij prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet verleid worden door extra aankopen, en geld op de bank zetten zodat je het er niet snel af haalt.