Waarom kan de liefde echt je hart breken?

Ik ben ooit heel erg verliefd geweest op een jonge, en die deed me veel verdriet..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Echte liefde kan zoveel invloed hebben op hoe je je voelt, hoe je in het leven staat, hoe je over jezelf denkt.
Dit kan als het wederzijds is prachtig zijn, je voelt je geliefd en je hebt iemand lief, je bent thuis bij elkaar en je kunt je een leven zonder diegene haast niet voorstellen.
Als dit dan om de een of andere reden wegvalt, kun je in een behoorlijk diepe put terecht komen. Je raakt je liefste kwijt en vaak ga je je dingen afvragen als wat deed ik fout, wat is er mis met mij. Het verdriet kan zo groot zijn dat het inderdaad aanvoelt alsof je hart breekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je verliefd bent komen er allerlei stoffen vrij in je hersenen zoals endorfine als je bij je geliefde bent krijg je deze stof weer binnen maar als de relatie plotseling eindigd krijg je ontwenningsverschijnselen. Soms zo heftig dat Al je organen erip reageren dus ook je hart
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Liefde(verliefdheid) is je" kwetsbare ik" durven en mogen laten zien,indien je hier is teleurgesteld ben is dat hééél pijnlijk en teleurstellend.want dit raakt je eigen diepe ik.