Wanneer is de zee genoeg opgewarmd dit jaar?

Zodat het redelijk is om weer te surfen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

in een wetsuit kan het nu ook al. Maar einde mei is het lekker genoeg ook zonder suit een poosje er in te kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar wil je surfen?
Noordzee of bij de caribische eilenden?
En wat voor uitrusting heb je ? Wetsuit (zoja hoe dik), dry suit of helemaal geen?
En gaat het om windsurfen (waarbij je vrij weinig in het water komt als je het werkelijk goed kunt) of wil je golf surfen.

Mijn ervaring overigens: Met mijjn wetsuit heb ik gesurfd op water van ca 12 graad met vergelijkbare lucht temperatuur. Dit was geen winter pak, wel had ik ook neopreen sokken erbij.
Deze temperatuur krijg je rond april tot mei weer aan onze kust.