Hoe kom je erachter of je echte Nike's hebt?

Ik heb vandaag voor men verjaardag Nike schoenen gekocht bij de Ruchti (Zuidlaren) voor 60,00 euro. Hoe weet ik of ze echt zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als er vingerafdrukken van slechtbetaalde kind-chineesjes op staan kun je daar wel zeker van zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als ze echt zijn staat achterop nike.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ruchti is een zaak die in de hele provincie Drenthe en Groningen bekend is. Ze verkopen schoenen (en kleding) tegen redelijk hoge prijzen (hoge winstmarges voor de winkelier) Door de hogere marges kunnen ze winkeldochters (spullen die uit de mode zijn enzo) tegen lagere prijzen verkopen. Ruchti is een betrouwbare zaak met goede service, die verkopen echt geen namaak Nike's. 100%!!