Ik niet... Het waait altijd een beetje...

Maar er is wel een verandering qua regen... De regen is niet meer zo motterig... Ik ken uit mijn jeugd dat het dagenlang kon miezeren, dat zie ik tegenwoordig niet meer... Of het klapt met bakken uit de lucht of het regent niet...

Dat is een verandering die me opgevallen is, maar met betrekking tot de wind kan ik je geen verandering melden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik, maar dat is geen eerlijk beeld. Ik heb eerst 20 jaar in Limburg gewoond, daarna 7 jaar in Brabant en woon nu in Zeeland. Hoe verder ik naar het westen ben verhuisd, hoe harder het waait...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, inderdaad.
Het valt me op dat het vandaag harder waait dan vorige week.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad heb ik dat een beetje.
Ik heb tenminste steeds meer gel nodig om m'n haar een beetje toonbaar te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je haar word gewoon langer.
Volgens mij waait het niet alleen vaker, maar ook harder!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het heeft ook de afgelopen weken veel harder gewaaid dan anders.