Busreis in de omgeving van Assen met de kinderen?

Ik wil graag met ons gezin (3 kinderen jonger dan 6) een dagje weg met de bus. Wat is een leuke plek om met de bus naartoe te gaan? Wie heeft een leuk idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Speelstad oranje in oranje dorp! Daar kun je met kleine kinderen altijd terrecht! Weer of geen weer.
En niet ver vanaf assen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verkeerspark in Assen.

En mocht je 40 kilometer niet te ver vinden: op 40 kilometer van Assen ligt Emmen met daarin één van de mooiste dierentuinen van Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben er ooit één keer geweest en kan me nog herinneren dat dat heel veel indruk op me gemaakt heeft... Maar er stoppen geen OV-bussen in de buurt?