Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb ik nog kans?

17 nieuwbouwwoningen (huur) uitgeloot als 22e iemand ervaring of er nog een kans voor mij is op afvallers of is het afvallers aantal meestal erg klein?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
767

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat je best wel kans hebt. Dit omdat mensen voor meerdere woningen inschrijven en dus op meerdere plekken kunnen worden ingeloot. Of omdat ze bij nader inzien het huis niet zo leuk vinden.
Kijk even binnen welke termijn mensen moeten accepteren, dan weet je ook wanneer jij eventueel kans maakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Toen ik destijds op plaats vier stond met uitvallers heb ik alsnog de keus voor een woning gehad. Ik heb deze destijds zelfs niet aangenomen, dus nummer 5 heeft toen de kans ook nog gehad.
Maar ja, dat is één geval, in een dorpje waar de komende tijd nog veel meer woningen bijkomen. Je weet niet of het in een stad ook zo makkelijk is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, die kans is niet echt groot, maar een neef van mij werd voor 14 woningen uitgeloot als 18e, maar woont er nu wel.
maar dat waren wel woningen in de duurdere klasse.
dan hebben mensen zich ingeschreven, en zitten rekenen om er dan achter komen dat ze het niet, of moeilijk kunnen opbrengen.
gewoon afwachten, en hopen. succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17 woningen, jij 22 dus er moeten 22 - 17 = 5 gegadigden afvallen om voor jouw een kans te creeren. Dat is een kleine kans maar groter als geen kans. Je weet het nooit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, een kleintje..

Buren van vrienden in een koophuis waren de 11de (!!!!) die dan eindelijk de finnciering rondkregen. Die hadden het totaal niet meer verwacht. Er zijn bijna altijd afvallers om die reden. De kans is klein, maar het is nog een kans....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding