hoe kan je school echt gezellig maken?

ik wil gewoon lekker lachen en het leuk hebben op school, leuke tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Zorgen dat je met mensen optrekt die de zelfde humor hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zorg dat je iemand in de klas zelfde humor heeft dat heb ik gedaan in de 2e super jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry maar ik vind dat school niet alleen om het 'leuk zijn' draait. Je hebt de pauze en je vrije tijd om het gezellig te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk is als je je huiswerk op tijd af hebt en de docenten tevreden zijn.
Lekker lachen doe je als je een mooi cijfer hebt gehaald.

Maar ik heb hier een vaag gevoel dat je dat niet bedoelt. Je wilt lol, plezier, lachen, tof...

Echt gezellig wordt het niet op school. Je hebt huiswerk, verplichtingen. Er zullen leuke lessen zijn en saaie lessen. Strenge docenten en coole docenten. School is niet alleen leuk. Zoals er in het leven meer dingen zijn die niet alleen leuk zijn. Moet je misschien even aan wennen....

Wat het OP school leuk maakt is als je onder je klasgenoten of schoolgenoten een paar leuke vriendinnen hebt. Om de pauzes mee te chillen. En om in het weekend mee uit te gaan. Dus tussendoor de tijd gezellig invullen.

Maar tijdens de lessen lekker lachen en lol...mogelijk af en toe, maar verder gewoon je aandacht bij de lesstof.