Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zwarte broek

hoe maak ik mijn zwarte broek echt zwart?
en dat het ook zwart blijft!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
852

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verven met Dylon wasmachine verf (dus niet met koud water verf) Black velvet,wassen met zwart wasmiddel of shampoo (ja werkt echt goed) gewoon in de wasbol of het wasmiddelvakje en spoelen met azijn i.p.v. wasverzachter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt een broek verven met zo'n pakje dylon verf. Dit is te koop bij een drogist. Maar zwart houden is toch altijd een probleem. Misschien met wasmiddel voor zwart maar daar twijfel ik altijd een beetje aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak mijn vaal wordende zwarte kleding 'zwart' met zo'n verfpoeder dat je bij de drogist kunt kopen. Koop dan meteen het zout erbij dat je erbij behoort te gebruiken. Voor in de was kun je wasmiddel kopen speciaal voor de zwarte was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je weet dat je een nieuwe zwarte (en ook rode) broek het beste een nacht in koud water met een scheut azijn kan zetten? Houdt het voortaan in alle geval langer zwart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zwarte wasgoed, was ik altijd met zwart zelf, dan vervaagd het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding