De vraag stellen is hem beantwoorden. Dat is toch vragen naar de bekende weg?

Als ik b.v. vraag wat mooie muziek is , kan een GV-er dit beantwoorden vanuit zijn smaak, gevoel maar een zoekmachine noch wikipedia niet. M.a.w. kunnen we niet beter vragen stellen waarvan de antwoorden(bijna)nergens te vinden zijn maar uit de creatieve geest van ons deelnemers moet komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
4.3K

Het beste antwoord

Voor veel g.v.ers zijn wij hun knechtje, daar doe ik dus niet aan mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat zijn inderdaad ook de mooiste en meest diepe vragen. Enne.....wat interesseert ons nou de smaak van een GV-er zonder dat we hem kennen!! Dat gaat "oor in en oor uit...."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt het is altijd vragen naar de bekende weg... Of het wordt de bekende weg, dus alleen in de vierde dimensie is er een verandering, de vierde dimensie is tijd...

Vragen stellen is verschuiven van bewustzijn met het antwoord als medium...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt enigszins gelijk.
De meeste vragen die hier worden gesteld, kun je met een paar muisklikken zo opzoeken met de zoekmachines of in Wikipedia.
Maar ja, daar geven ze je geen punten en dat schijnt voor velen belangrijk te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vragen die jij bedoelt zijn gewoon leuk tussendoor
en dan met name voor de GV-liefhebbers.
Ik heb er geen problemen mee en het hoeft m.i. niet altijd even serieus te zijn. Ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen er zo over denkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel mensen zijn te gemakzuchtig om verder te kijken dan hun neus lang is. Door bijvoorbeeld iets verder te kijken in de google lijst. Ze willen in deze gehaaste maatschappij snel antwoord hebben op al hun vragen, met het liefst zo min mogelijk energie. Ook zijn veel mensen slecht in het definieren van wat ze zoeken. Door te veel in te toetsen krijgen ze de totaal verkeerde resultaten op een vraag die ze helemaal niet gesteld hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"M.a.w. kunnen we niet beter vragen stellen waarvan de antwoorden(bijna)nergens te vinden zijn maar uit de creatieve geest van ons deelnemers moet komen?"

Nee voor mij niet. De vragen staan bij ook vaak synoniem voor 'Verwonderen & Ontdekken'.