kun je een camera aansluiten aan de pc en dan alsnog filmen?

Toegevoegd na 44 minuten:
het is een videocamera

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik heb het weleens gedaan. Denk dat het sterk afhankelijk is van de camera, wat voor camera heb je? Fototoestel of een echte?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik heb het weleens met een videocamera gedaan. Ik neem aan dat je hem met een USB-ingang aansluit? Dan kun je filmen en de accu tegelijk opladen. Of wou je het beeld wat je filmt ook echt op je pc zien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat kan niet de camera kan je dan scrynomiseren je kan wel met een webcam filmen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan niet daar de 1394 aansluiting die op de computer zit alleen maar een videocamera als videoapparaat herkent bij de weergave en verder niet.