Waarom worden (serieuze) vragen al na 9 minuten gesloten als het volledige antwoord nog niet gegeven is?

Voorbeeld: de vraag van het pet flesje

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Dit vind ik een goede vraag.

De starter heeft voor zijn gevoel het antwoord al gelezen en sluit dan de vraag zonder af te wachten of er een beter antwoord komt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat de vraagsteller denkt dat de gegeven antwoorde voldoende zijn
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat? Was je van plan om deze post over 9 minuten te sluiten? Laat ik jou eens wat vertellen! Jouw vraag is niet zereneus.