Hetzelfde idee als stekelbaarsjes (bestaan die nog?). Een haak aan een lijn met aas er aan. De haai hapt en je sleept hem binnen op je boot. Riskant maar het kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ving jij stekelbaarsjes met een hengeltje ?? Dat deden wij toch echt met een schepnet - of met je blote handen natuurlijk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Excuus. Ik ken stekelbaarsjes eigenlijk alleen uit oude kinderboeken.
Ik heb nooit gevist, ik vind het wreed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ah welnee joh ; vangen met een schepnetje, in een emmer doen, en aan het eind van het uurtje vissen weer terug in de sloot gooien. Niks zieligs aan,hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan veel erger, dat geef ik toe. Evengoed vermoed ik dat de stekelbaarsjes niet op dit onderwerp zijn bevraagd ;-)
Met netten maar ook met een (hele zware) hengel met een grote haak en daaraan een dode vis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een grote zeehengel met daaraan vies stinkend aas...
eenmaal beet word hij met een haak of groot net binnen gehaald...