Hoe kan je iemand overtuigen dat Uri Geller nep is ? Zijn er goeie bewijzen ? Filmpjes waarin hij "betrapt" word of iets dergelijks ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Antwoorden (5)

Het antwoord vind je al onder de verwante vragen.
Deze link legt alles uit.

http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Uri-Geller-buigt-perceptie/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet echt overtuigend en slechte kwaliteit. Hier kan ik helaas niks mee.
Hier een kort filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=mSko0byaDiI&feature=related

Het is zó ontzettend nep. Maar als iemand er in wil geloven dan is het moeilijk om die persoon ervan te overtuigen dat het echt nep is.

Veel onderzoek naar het waarheidsgehalte van Uri Geller
is gedaan door meneer James Randi. Die ontkracht de zogenaamde gave van Uri.
Google maar op James Randi en je kunt even vooruit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat hem of haar dit filmpje maar eens zien
http://www.youtube.com/watch?v=M9w7jHYriFo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen enkel onderzoek of filmpje hiervoor nodig , elke normaal denkend mens weet dat het onmogelijk is wat ie op tv doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En elk normaal denkend mens wil daar graag een verklaring voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje Martijnvangin (Y)
Als iemand echt in Uri Geller wenst te geloven, dan zal het je niet lukken diegene te overtuigen van het feit dat hij een illusionist is.
Laat ze maar in de waan...