Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

op facebook kun je volgens mij alleen personen zoeken op voor of achternaam, maar kun je ook uitgebreid zoeken door land, leeftijd etc toe te voegen?

net als op andere sites heb je de mogelijkheid om uitgebreider te zoeken, heb je dat met facebook ook. Zo ja waar kan ik dat dan vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
801

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

als je op naam zoekt kan je vervolgens nog een keer filteren op locatie. Bovenaan de zoekresultaten van de naam.

Verder qua leeftijd enzo kan ik er ook niks van vinden.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Nee niet echt ik zoek zelf altijd alleen maar met achter en voornaam verder zie ik niet echt iets staan om uitgebreid te zoeken.
Als je een naam zoekt dan komen er meestaal alleen maar drie namen,maar als je dan onder de namen helemaal beneden met de muispijl glijd dan staat er meer suggesties of zo iets en dan komen er steeds meer mensen met de gelijke naam te staan zo kun je dus de persoon mischien vinden deze je zocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding