Kan iemand me helpen?

Ik heb vanavond surprise en ik heb iemand die houd van tekenen ballet shoppen enzo ik heb nagellak nagelvijl lipgloss en make up gekocht wat kan ik maken ze is 14

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Maak een "holle" schildpad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak van karton en alufolie een hip shoppingtasje waar je je cadeautjes in stopt.
Hengsels aan de tas maken van in elkaar gedraaid folie of gewoon van touwtjes of een veter of of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een grote parfumfles.
Op de onderstaande site staan evt nog meer ideeen.

Succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn legio ideeën te verzinnen als je gekleurd karton hebt.
maak bv van een wc-rol een lipstick, van rose stof 2 balletschoenen..

kijk ook eens op deze pagina op internet.
je vindt er vast wel iets op..

succes
Laura

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.knutselidee.nl/sint/sinterkl.htm

het was toch voor sinterklaas nog neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iemand bij mij in de klas heeft een reuze lippenstift gekregen met een doos eronder met de kadootjes erin.