Hoe herken je sneeuwwolken?

Toegevoegd na 56 minuten:
gelig, rozig, welke kleur is het nu?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
degene met de meeste plusjes misschien ?
Ik vind ze zelf wat rozigs hebben, maar misschien kijk ik teveel door een roze bril.

Antwoorden (3)

Sneeuwwolken zijn een beetje gelig van kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sneeuwwolken zijn een beetje rozig van kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sneeuwwolken zijn vaak een beetje geel-rozig van kleur. =-)

Toegevoegd na 5 minuten:
ps, een wolk is toch helemaal niet gevuld met sneeuw? Het zijn de omstandigheden onder de wolk die uiteindelijk tot sneeuw leiden. De ijskristallen uit de wolk blijven gekoeld tot aan de grond, klitten aan elkaar en dan heb je sneeuw. Is het warmer dan 0 graden op de weg naar beneden dan heb je toch gewoon regen.