Mensen snappen mij toch nooit, soms snap ik mezelf nog niet eens..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Tot op zekere hoogte wel ja.

Anderen hebben mijn bedoeling vaak snel door, mede doordat ik vrij open ben.

Maar, nee. Ik ben niet te doorgronden.

Toegevoegd op 31-05-2009 19:32:16
Ik blijf zelfs mezelf dagelijks over mezelf verbazen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet altijd, ik probeer altijd via een sluwe weg dingen duidelijk te maken, met woordgrapjes bijvoorbeeld.. ;) sommige mensen snappen dat, maar niet iedereen dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze grap snap ik niet, maar zal hem daarom niet afkeuren en bekritiseren.
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij doet iedere vrouw dat....
Ja. Maar da's verrekte moeilijk.

Ik laat mijzelf slechts tot op een bepaalde diepte zien. Alles wat daaronder zit, blijft verborgen. Tot je me heel goed en langdurig kent.

Althans, dat is mijn beeld van mijzelf. Of het klopt...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leuke is dat mensen snel denken dat ik te doorgronden ben. Alleen als zij dan heel erg veel weten is dat pas het topje van de ijsberg...

Dus nee. Ik ben niet te doorgronden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn mensen die mij denken te kennen na 3 zinnen. Probeer het zelf, lees een aantal reacties van mij en oordeel zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor en als het je lukt, vertel je het mij dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal ik doen..
Niemand hoeft te weten hoe ik werkelijk ben, hoe verschrikkelijk ik ben.
Frank Boeyen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, al komt men een heel eind. Ik ga soms zo ver de diepte in dat er geen 'tools' meer zijn om me te doorgronden. Al moet ik zeggen, mijn vriend komt een flink eind mee de diepte in!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik denk dat sommige mensen niet weten hoe ze mij moeten plaatsen. Ik kan ook best gesloten zijn en laat niet veel vanzelf zien; vooral niet als ik me niet op me gemak voel. Als je me leert kennen dan leer je me steeds beter kennen.. maar toch niet helemaal.. maar ik ken mezelf niet eens voor 100% dus dat is dan weer logisch :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeten we niet concluderen dat niemand van zichzelf vind dat hij/zij te doorgronden is? Waarom eigenlijk?

Mijn antwoord is ook nee.
Althans, m'n man lukt het op een of ander manier soms wel... maar hij is wel de enige! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elke mens is zo complex vol tegenstrijdigheden. We denken hem (de mens ) te kennen en telkens verbaast hij ons weer met zijn inventiviteit, generositeit en soms die afschuwelijke lelijke egoistische karaktertrekken.neen ,weing zijn te doorgronden. De ware aard van mensen komt te veel naar boven in extreme omstandigheden.