De druk achter rechteroog door #holteontsteking is zo groot dat oog traant en loenst huisarts nodig? ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

het beste is om even een bezoekje te brengen aan de huisarts.
het is voor mensen moeilijk te zeggen wat je mankeerd een arts heeft hier meer verstand van en ervoor gestudeerd ik wens je veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een voorhoofdholte- of bijholte-ontsteking hebt is het zowiezo aan te raden om naar de dokter te gaan. Een kuurtje helpt je er meestal van af, tenzij het chronisch is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me wel. Bij twijfel altijd even naar de huisarts gaan.
Het hoeft maar 10 minuten te duren.
De huisarts heeft ook liever dat je te vroeg langs komt dan te laat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik zou naar de huisarts gaan.
Stomen en neusdruppels wil ook verlichting geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je oog traant en zelfs loenst, heb je ECHT een enorme druk achter je oog.

Dan moet je zeker even langs de huisarts. Die druk is op zich nog niet zo erg, maar er zouden bloedvaten dichtgedrukt kunnen worden. Dat wil je niet hebben bij je netvlies of je oogzenuw.

Dus snel naar de dokter om het te laten beoordelen door een expert. Mocht je vlekken gaan zien, of last krijgen van beelduitval of vervormingen, dan zelfs met spoed.

Toegevoegd na 46 seconden:

Het zou natuurlijk ook kunnen dat het tranen en het loensen niet door de holteontsteking worden veroorzaakt, maar door iets anders. Ook in dat geval is het raadzaam een arts te raadplegen.