dat kan van alles zijn dat beschuting of bescherming geeft
je kunt hiebij denken aan houopslag plaatse voor openhaarden onder bosjes struiken fietsen stallingen oude schuren kassen en als de zon schijnt ieder plekje waar de kat ongestoord een even kan rusten vergeet niet dat een wilde kat graag s'nachts aktief zal zijn en plekken zal zoeken waar zij niet verwacht gestoord te zullen worden voor haar rust dus afgelegen weinig gebruikte plaatsen met veel beschutting waar dan ook veel te jagen valt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In hoeken en gaten, die een beetje een beschutte plek vormen.
13 jaar geleden
onder de brug, onder trappetjes en afdakjes of zelfs wel in dozen/vuilnisbakken ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak gaan zwerfkatten ook in oude of verlaten huizen zitten. Zo kan het zijn dat je in eens een onbekende kat in je schuur hebt zitten. Katten zijn slimme dieren en kunnen door veel gleuven en kleine openingen sluipen.
Vaak slapen zwerfkatten ik dozen of vuilnisbakken, maar sommige liggen gewoon op een richel van een huis te slapen.
Kijk maar is rond in je stad en misschien zie je wel een zwerfkat!