Die krijg je wel, maar daar kom je pas voor in aanmerking als je 18 bent geworden, en dan ook alleen als je je schoolgeld nog niet betaald hebt. Daarna moet je een jaar wachten op de volgende kans er weer een aan te kunnen vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdát je minderjarig bent.
Wat naar mijn mening een beetje vreemde keuze is - het lijkt me logischer als de kaart gekoppeld wordt aan de opleiding en niet aan je leeftijd. Maar daar wordt al heel lang over gemopperd en het schiet niet erg op :-(
Maar het is te duur voor de overheid om dat te doen, stelt dit artikel: http://www.treinreiziger.nl/actueel/binnenland/minderjarige_mbo-studenten_betalen_maandelijks_104_euro_aan_ov-142766