Interessant vraagstuk: hoe #socialmedia in te zetten voor goede doelen / particuliere initiatieven? Wat is hét trucje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Advertenties laten weergeven.

Toegevoegd na 2 minuten:
En dan ook van die interactieve advertenties (dat er een vraag staat waarop je een antwoord kan aanklikken en vervolgens doorgestuurd wordt naar de website van dat goed doel bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is DE vraag denk ik waar fondsenwervers en communicatiemedewerkers zich op dit moment mee bezighouden. Ik denk dat vooral de directe en persoonlijke communicatie die hiermee samengaat het tructje moet doen. Dat PLUS het idee van 'directer' contact. Je kunt informatie sneller (en goedkoper) verspreiden.

Zorgen dat mensen vrienden van vrienden worden kan je 'achterban' snel kunnen vergroten. Filmpjes, foto's, persoonlijke verhalen van mensen die ze zelf achterlaten... persoonlijk is denk ik het kernwoord.