Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Interessant vraagstuk: hoe #socialmedia in te zetten voor goede doelen / particuliere initiatieven? Wat is hét trucje?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
479

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Advertenties laten weergeven.

Toegevoegd na 2 minuten:
En dan ook van die interactieve advertenties (dat er een vraag staat waarop je een antwoord kan aanklikken en vervolgens doorgestuurd wordt naar de website van dat goed doel bijvoorbeeld).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is DE vraag denk ik waar fondsenwervers en communicatiemedewerkers zich op dit moment mee bezighouden. Ik denk dat vooral de directe en persoonlijke communicatie die hiermee samengaat het tructje moet doen. Dat PLUS het idee van 'directer' contact. Je kunt informatie sneller (en goedkoper) verspreiden.

Zorgen dat mensen vrienden van vrienden worden kan je 'achterban' snel kunnen vergroten. Filmpjes, foto's, persoonlijke verhalen van mensen die ze zelf achterlaten... persoonlijk is denk ik het kernwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding