Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zoek Badschuim of Badolie wat het water verkleurd bijvoorbeeld blauw of paars...Welk iemand kan mij een site noemen of winkel waar ik dit kan kopen?

Zoek badschuim of badolie wat het water in het bad verkleurd,kan dat in de gewone winkels niet vinden ook niet bij de drogist.
Sommige hebben wel een kleur maar verkleuren niet het water.
Ik wil graag mijn badwater verkleurd hebben vind ik mooier uitzien,dus welk iemand kan mij verder helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3K
Rieneke1
13 jaar geleden
ben niet helemaal zeker, maar het staat me bij dat de badolie van kneipp mooie kleurtjes opleverde.
blauw, groen en rood.
Rieneke1
13 jaar geleden
ok, dan zet ik het neer, bedankt!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

gebruik gewoon badschuim, de lekkerste die je kent, en voeg er een paar druppels voedingskleurstof aan toe. spectaculaire kleuren, echt. (Je lijf verkleurt er niet van hoor.) ik doe het altijd in het bad van mijn kinderen en ze vinden het geweldig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Lavendel badolie heb ik wel eens bij de Lidl gekocht, kleurt het water blauw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
badolie van kneipp geeft mooie kleurtjes aan je badwater: blauw, rood, groen en oranje.
bovendien ruikt het heerlijk.
je kan een doos kopen met zes verschillende geurtjes/kleurtjes, gewoon bij het kruidvat.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Bij de action verkopen ze badolie: eucalyptus. Deze is heel groen, een flinke scheut in je bad en het water is echt groen!
Kijk anders eens bij de winkel: de Tuinen. Daar verkopen ze diverse soorten, ook badzout die kleur geeft aan het water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt +
Lush heeft een heel gamma leuke bruisballen, waaronder ook die je water verkleuren. Ik gebruik ze geregeld, en ze laten (bij mij) geen sporen na in het bad (wat natuurlijk ook super belangrijk is!!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding