Ik ben op zoek naar doorzichtige hoesjes voor de HTC desire HD. Wie weet waar ik die het beste kan vinden? #HTC #Desire # HD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Amazon is de beste plaats vind ik persoonlijk. Ik heb alvast enkele doorzichtige beschermopties voor je gezocht.
Zeker die Invisible Shield is aan te raden. Je merkt niet dat er een bescherming rondzit maar het beschermt uitstekend. (Op youtube is er bewijs zat.)
Er zijn natuurlijk nog andere leuke beschermhoezen op amazon te vinden, de zoekterm "HTC desire HD case" doet wonderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb ik het gekocht..