Toen ik mijn mobiel opendeed,zeiden ze dat ik contact moet opnemen met de serviceprovider?,wat moet ik doen om weer mijn mobiel als de oude te hebben?

Toegevoegd na 1 uur:
en daarom kon ik ook niet naar de menu ,en ik heb dus geen sms gekregen ,maar het is gewoon gekomen via de beeldscherm,toen ik de mobile telefoon gelijk opendeed,kreeg ik het.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Je hebt vast een niet-betaalde rekening en nu heb je een smsje gehad van je serviceprovider.

Bel ze op en betaal je rekening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste antwoord!