Wat zou jij doen op het moment dat je erachter komt dat jouw partner een hele hoge geldprijs heeft gewonnen maar dit verzwegen heeft voor jou ?

Deze geldprijs heeft de partner gewonnen tijdens jullie relatie.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Hij/Zij heeft zelf het antwoord gegeven. Je partner heeft een belangrijke gebeurtenis voor je verzwegen, daarnaast geeft je partner aan dat ze een bezit niet met je wilt delen met je. Confronteer je partner er mee en loop weg. Laat zien dat jouw eer meer waard is dan het geld, je partner heeft de keuze al gemaakt....jouw vertrouwen en jullie eerlijkheid is voor je partner blijkbaar minder belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Me ontzettend afvragen waarom zij dat voor me zou willen verzwijgen. En daar best wel een beetje achterdochtig van worden.

Is deze vraag autobiografisch, trouwens? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het vreemd vinden dat hij het niet gezegd had, maar aan de andere kant is het zijn geld neem ik aan (als we niet in gemeenschap van goederen getrouwd zijn tenminste), en mag hij dat zelf weten, dus zal ik het accepteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat ik eens een hartig woordje ga spreken met de partner, over het hoe, waarom en waarvoor...

En dan eens kijken wat ik als 'zwijggeld' los kan krijgen voor een erg leuke vakantie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben bang dat ik daar nooit achter kom ten eerste, en als ik daar wel achter kom dan geniet ik ervan ten tweede...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou er aan gaan twijfelen en dus navragen of de ander dan nog wel in relatie is met mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zal toch wel een bedoeling ten grondslag liggen aan het verzwijgen, want anders begrijp ik niet dat dit een goede relatie kan gebeuren. Een verrassing misschien later!?
Ik zou heel verbaasd reageren naar mijn partner. En dan verwacht ik zondermeer een heldere verklaring, want anders.......komt de duivel in mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het gewoon accepteren, maar weet dan wel dat mijn relatie niet goed is en dat ik die relatie moet beeindigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn hele relatie eens goed onder de loep nemen. Daarna kijken of er nog genoeg basis overblijft om door te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een voorstel maken dat hij op zijn minst de helft daardoor moet uitgeven. Want het vertrouwen was wel effe zoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, sinds mijn informatieverwerking niet meer 100% werkt zie ik regelmatig 'nieuwe' kleding in mijn kast, 'nieuwe' fiets voor mijn dochter.... blijkt later dat ik erbij was toen het gekocht werd. Tja, een miljoentje meer of minder... als ze het heeft verzwegen kan ze tegenwoordig altijd zeggen dat ik erbij was toen ze het won, maar dat ik het al weer was vergeten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zal eerst vraagen waarom ze het geheim heeft gehouden wat straks wou ze je verrasen maar als ze het voor zichzelf wou houden was ik wel boos gewoorden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou haar prijzen dat ze voorkomt dat ik alles uitgeef. En vervolgens zou ik een nieuwe motor gaan kopen en een leuke audi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou me eigen sterk afvragen of je partner wel van je houdt als hij/zij zoiets zou willen verzwijgen waar men samen veel plezier van zouden kunnen beleven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verbaasd zijn, boos worden, kalmeren en hem vragen waarom.
Lijkt mij onzettend krom... tenzij hij me ermee wil verrassen, natuurlijk! :)