bezwaar aantekenen bij kost 5 punten. Waar krijg je die punten dan voor en wat kun je ermee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Het kost 5 punten, je krijgt ze niet, ze worden je (vaak onterecht ) ontnomen, dus je kunt er niets mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Punten krijg je door te antwoorden op vragen van mensen. Of door zelf een vraag te stellen en dat men jou vraag beoordeeld als zo gehete ''goede vraag''.
Per vraag krijg je 1 punt, voor elke antwoord dat jij geeft kunnen mensen kiezen of ze dit een waardevol antwoord vinden. Dit kan men doen door op het duimpje omhoog te klikken. Doet iemand dit bij jou antwoord krijg je weer 1 punt.
Zo krijg je punten en kan je stijgen in niveau's. Dus daardoor kun jij meer vragen stellen en steeds meer antwoorden :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus blijven antwoorden en vragen stellen!