Ik heb een slecht gevoel voor taal.en weet soms niet waar ik nou een punt of een komma moet plaatsen,is daar ook een makkelijk ezelbruggetje voor

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Een punt zet je als de zin af is, dus die punt die jij in je vraag hebt gezet staat fout. Een komma zet je om 2 zinsdelen van elkaar te scheiden. Op die plek kun je zogezegd even ademhalen.
Stel je vraag anders:" Ik ben slecht in taal. Ik weet soms niet waar ik een punt of komma moet plaatsen."
Hier staat de punt achter taal wel goed, omdat het 2 zinnen zijn.
Ik heb even een oefening toegevoegd, google op :leestekens plaatsen, en je kunt er meer vinden. Succes
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

sstem omhoog, een komma. Stem omlaag, een punt.

Toegevoegd na 32 seconden:
Stem ipv sstem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
??? Snap dit niet Ineke. In mijn wereld komt er na stem omhoog een vraagteken... Ik ben geinteresseerd in taal, zou je mij dit aub willen/kunnen uitleggen? Ben heel benieuwd. Alvast bedankt.