MacGyver had gewoon een Zwitsers zakmes. Was in principe niks bijzonders aan. De Zwitserse zakmessen zijn nog gewoon in de handel.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je het voor de serie gebruikte model bedoelt dan wel ja.

In de serie werden (voornamelijk) drie modellen van het merk Victorinox gebruikt, te weten de Huntsman, de Spartan en de Tinker

Ik pak zo maar even een winkel waar ze onder andere Victorinox verkopen en ik kom daar al twee van de drie modellen tegen (zie links).

Goede kans dus dat de Tinker ook nog wel te koop is.

Toegevoegd na 6 minuten:
En een kleine zoektocht leert dat de Tinker ook nog verkocht wordt (link toegevoegd).