wmp 12 verwijderen van windows 7

Ik krijg het niet voor elkaar zonder een goede vertaling, de uitleg kan ik alleen in het engels vinden.
Weet iemand misschien een site met vertaling naar nederlands?
Er zijn een aantal funktie's weggehaald die in de wmp 11 wel zaten, wil daar dus weer mee werken.

Wie O wie kan me helpen??

bij voorbaat heel veel dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Zo gaat het bij Windows 7:

1. Ga naar 'Start' en open het configuratie scherm. Klik daar op de groene titel 'Programma's' en dan op de groene titel 'Programma's en onderdelen'.

2. Klik op 'Windows-onderdelen in- of uitschakelen', in het linker paneel.

3. Open het mapje 'Media onderdelen' door op het plusje ervoor te klikken.

4. Klik op het vinkje van Windows Media Player.

5. Nu krijg je een waarschuwing te zien. Klik hier op 'Ja'.

6. Klik nu op OK om WMP te verwijderen, en sluit daarna het scherm.

7. Als dat gedaan is, moet je de computer herstarten, en klaar is kees. :)