Waarom is het dat je soms bij de Rabo alleen 100 euro biljetten kunt pinnen? Compleet nutteloos want je kunt dit bij geen winkel kwijt... Why?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.7K

Het beste antwoord

Dit is niet alleen bij de Rabo maar komt bij de pinautomaten van alle banken weleens voor. Dan zijn de biljetten met een mindere waarde gewoon op! Het is inderdaad vervelend dat niet overal biljetten van 100 euro worden geaccepteerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

als je 100 euro biljetten kunt pinnen, betekend ook dat je deze als betaalmiddel kan uitgeven..
ik heb vaak met een biljet van 100 euro betaald, en er is mij er nog nooit een geweigerd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een auto gaat kopen kun je vaak wel met 100 euro betalen.
ook zijn er elektronica winkels waar je gewoon kunt betalen met 100 euro.
de autoverkoper ziet je aankomen met briefjes van 5 euro

Toegevoegd na 2 minuten:
mijn slaapkamer heb ik gewoon met hondertjes betaald
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoort steeds meer dat mensen biljetten van honderd euro uit de automaat krijgen.
Sommige winkels kunnen daar moeilijk over doen.
Vaak ook omdat als je bv een pakje sigaretten met 100 euro betaald,ze veel wisselgeld kwijt zijn of argwanend worden.
Maar de meeste winkels pakken ze gewoon aan,al hou je uitzonderingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de meeste pin apparaten kun je toch voor keur geven hoe je je geld wil hebben? je kan ook 2 keer 50,00 pinnen.