Gaat het nou vandaag stormen in Brabant of wat?

En hoe hard dan?
Iemand een idee?
Nu, om 10:45, nog helemaal niks.

Toegevoegd na 4 uur:
Nu, 15:30, nat en flink winderig. Storm... nee.

Toegevoegd na 10 uur:
20:50

Het heeft een beetje gestormd. Een beetje....

Komt er nog nog wat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee vandaag niet meer, de storm is op, morgen misschien weer, maar dat weet alleen de wind !

Antwoorden (5)

Volgens buienradar is er wel een groot regenfront onderweg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
WIND je niet te veel op over de STORM.
die waait wel over.

Hier heb ik inmiddels flinke windvlagen. de rest van het land volgt in de middag/avond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eind van de middag begin van de avond, worden de buien heftiger , maar het lijkt Brabant niet echt te bereiken

http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uur&bron=3

Volgens mij komen er geen enorme stormen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou hier om 10:55 waait het lekker door, maar stormen? Wilde je gaan windsurfen op de Yzeren Man vandaag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rond een uur of 4 zal het bij jou het het heftigst zijn vandaag, met harde windstoten en veel regen.
Morgen droger, maar in de ochtend en begin middag nog steeds zware windstoten.