soberheid & eenvoud past in tijden waar het economisch slecht gaat.

Voor andere tips zou je minimaal aan moeten geven wat je nu hebt en welke sector je zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lastige vraag als je een loge wilt veranderen en we weten niet waar het overgaat. Een logo heeft iets te vertellen over de organisatie. Missie visie enz
ronron1212
13 jaar geleden
Als het logo er het zelfde uitziet als jouw avatar, dan zou ik een andere vormgever zoeken. Het is gewoon het logo van facebook voor android, maar dan paars.

Toegevoegd na 7 minuten:
Bij Worth1000 kan je voor weinig geld een logo laten ontwerpen. Zie bron
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
hier kom je vast verder mee.

http://www.logoyes.com/logocreator.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op filmdefilm.nl (in progress) staat wat we doen. Ook in deze beginfase is alle hulp welkom!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat Google afbeeldingen zoeken op 'film' , inspiratie genoeg en beter dan de twee logo's die jullie nu op jullie site hebben staan. De twee FF zijn ronduit lelijk en de andere is inderdaad gekopieerd van Facebook, met het glimmende dr Oetker effect. Sorry...

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien een bewerking van F2 doen als logo?