Heeft het zin, om de media bij te halen (aan te schrijven) als je klachten hebt over Veolia?

Mijn doel is, dat men iets aan het probleem gaan doen en Veolia reageert gewoon nooit.

Toegevoegd na 42 seconden:
b.v. de klacht te sturen naar de gelderlander, met de vraag of zij er iets mee kunnen doen in de krant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

dit heeft vaak weinig zin als het maar 1 klager is je zou eerst meerdere klagers moeten hebben en dan kun je de media erbij halen.
voor 1 klager loopt de media niet warm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je klachten hebt over je vervoersbedrijf kun je die melden bij de Rocov in je regio in jou geval gelderland denk ik zie hieronder
ronron1212
13 jaar geleden
Gewoon melden bij Tros Radar, als ze er meer klachten over krijgen gaan ze vanzelf mensen zoeken die er ook problemen mee hebben, en zo kan het nog wel eens in de media komen. Maar er moeten wel meerdere mensen hetzelfde probleem hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag of Youp van 't Hek z'n zoon er nooit last mee heeft...

Serieus: dan zul je eerst zelf meer klachten moeten verzamelen denk ik. En als je met een verzameling klachten bij pakweg Radar of Kassa aankomt, zullen ze daar ook eerder naar je luisteren.