Ik heb hier ook last van Oorsuizen

Ben al bij de huisarts geweest die heeft mijn doorgestuurd naar kno maar daar kunnen ze mijn niet helpen
heeft iemand een oplossing

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ginko biloba van bijv. Pharma nord innemen. . Bevordere de bloedtoevoer naar de uiteinden van je lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

oren uitsppuiten?
Of.. Kijken welke medicijnen je gebruikt.

Als die twee dingen niet helpen.. Ben je vroeger veel in de disco geweest? Harde muziek geluisterd? Dat kan je gehoor beschadigen waardoor je continue gesuis in je oren houdt. Dat is niet op te lossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oorsuizen kan vele oorzaken hebben. Als een KNO arts niets afwijkends kan vinden, is het vaak een gevolg van weinig energie.

Te weinig energie zorgt dat je lichaam extra moeite moet doen om alles optimaal te laten verlopen. Het suizen wat je dan hoort is eigenlijk het bloed dat door je aderen stroomt. Dit gaat wat moeizamer en daardoor merk je het.

Zorg voor voldoende rust en zorg ook dat hormonaal alles klopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oorsuizingen genezen is moeilijk,bij sommige mensen verdwijnt het gewoon na verloop van tijd maar als het ondraaglijk is en je leven beheerst....
Soms vind de kno-arts geen oorzaak maar hulp kunnen zij WEL degelijk bieden.
Er bestaan bijvoorbeeld apparaatjes die oorsuizingen maskeren.
Ze versterken de omgevingsgeluiden zo worden de oorsuizingen zelf minder goed waargenomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet in huis altijd wat muziek op
Zorg voor aflijding dat help wat maar het verhelp het niet helaas