Deel jij met een of meerdere gezinsleden jouw GV- gebruikersnaam ?

Laat jij hen ook vragen stellen en- of antwoorden geven ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, iedereen weet wel dat ik dit doe, maar ik ben de enige die dit leuk en interessant vindt om te doen.

Ik deel alleen mijn e-mail adressen van mijn eigen domeinnamen met familieleden. Dit om de heel simpele reden dat ik voor mezelf toch geen 250 verschillende e-mail adressen kan bedenken. En deze zijn niet provider gebonden...

nee hoor... bij mij thuis heeft ieder zijn eigen inlog... doe jullie dat dan wel? één account voor z'n allen?

Nee ik deel niet de gebruikersnaam (XiniX kan ook alleen maar door mij neergezet worden), maar we hebben wel twee gezinsleden die hier op GV zitten... dat dan weer wel...

Nee, zeker niet. Ik heb trouwens wel het vermoeden dat hier mensen zitten met meerdere gebruikersnamen.

Nee, ik ben de enigste van dit gezin die een account heb. Mijn moeder heeft er niet veel belangstelling. En mijn zusjes van 5 en 8 hebben nog geen computer en zijn veel te jong.

Nee, natuurlijk niet, dat zou alleen maar verwarring geven wanneer je verschillende antwoorden op dezelfde vraag geeft. Mijn zoon heeft een eigen account, en ik weet niet eens onder welke naam :)

Nee

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100