Hoe vindt je het als``mensen ``in jouw omgeving weten wie jij bent op GV ?

Jouw vrienden , kennissen, collega´s

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik vind dat leuk omdat ik niets te verbergen heb, ik laat me zien zoals ik ben, overal, dus ook hier... En als anderen me kennen, maakt niets uit voor mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Vreemde vraag......ik probeer zoveel mogelijk van mijn vrienden op gv te krijgen.....waarom zou dat een issue kunnen zijn? Mijn avatar is een foto van mijzelf, iedereen kan me herkennen. Dus mijn antwoord: ik vind het prima!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet erg, want ik heb hier niets gezegd waar ik me voor zou moeten schamen. Integendeel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom is mensen tussen aanhalingstekens?
Antwoord op je vraag: neutraal :) Ik zou er niets van vinden. Van mij mogen ze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is GV dan een schunnige site? Waar komt jouw vraag vandaan? Schaam jij je dat je meedoet en waarom dan? Heb je een nare opmerking gehad?
Nee bij mij bestaat geen enkel bezwaar dat mensen in mijn omgeving mij herkennen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laten we zeggen dat Goeievraag 4.000 gebruikers heeft. Dat betekent dat 1 op de 4.000 Nederlanders (4.000 * 4.000 = 16 miljoen) deze site redelijk goed kent. De kans is dus erg klein dat jij in Het Echte Leven iemand kent die hier ook actief is of die ook maar enig idee heeft dat er zoiets als Goeievraag bestaat.

Kortom, ik zou het helemaal niet erg vinden als mensen in mijn omgeving wisten dat ik MisterWrite ben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Shit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het voordeel dat maar weinig mensen weten die achter Starbless zit...

Maar net zoals dat ik werk en privé gescheiden hou doe ik dat ook met het internet en privé...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind dat helemaal oké... ik heb toch niets te verbergen?

er zijn er trouwens een stel van 'mijn' mensen die dat weten en ook GVen... mijn man, mijn zoon, mijn schoonmoeder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zou ik geen problemen mee hebben. Leuk zelf, kan je discusieren over de antwoorden die je gegeven hebt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou mij absoluut niets uitmaken. Het zou toch slecht zijn als je je antwoorden anders zou verwoorden als je weet dat er vrienden zijn die hier ook op kijken?

Ik neem trouwens aan dat als vrienden van mij hier online zijn, dat ze me ondertussen al wel herkend hebben aan mijn naam, mijn avatar of situaties in bepaalde antwoorden.