Ik ben al 3 dagen mijn stem kwijt, wie heeft er tips om te zorgen dat dit niet nog een week gaat duren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

In iedergeval stemrust. Dus niet proberen geluid eruit te krijgen. Ga morgen even naar de huisarts, want het kan best zijn dat je een virus in je keel hebt. Hiermee sluit je dingen uit.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker net forceren. Zo min mogelijk geluid maken en af en toe een theelepeltje honing nemen.

Als het na een week niet voorbij is, toch even naar een dokter gaan. Het kunnen ook poliepjes op je stembanden zijn.

Toegevoegd na 16 seconden:
NIET forceren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thee aftreksel van ijslands mos drinken te verkrijgen bij reformwinkels (t is erg bitter)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet zout in een beker doen en er daarna warm water mee mengen.
Drink hetdaarna helemaal leeg, wel vies maar het helpt wel!
Doe het drie of vier keer, wacht dan tot de volgende dag en kijk wat het resultaat is.
Alshet nog niet over is doe je het nog een keer!

Ik hoop dat het helpt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
potje stemgember kopen