Hoe zichtbaar moet het streepje op een zwangerschapstest zijn voor een positieve uitslag ?

Ik heb 3 zwangerschapstest gedaan omdat ik nu al 2 dagen over de tijd ben. Is dit een positieve test? Ik twijfel of ik zwanger ben want de streepjes zijn niet heel erg zichtbaar maar ik heb ook zwangerschap symptomen, ben echt gevoelig voor bepaalde geuren, me borsten doen pijn en ben heel erg moe

Picture for question
een jaar geleden
10.4K
tinus1969
een jaar geleden
Zote zien wel. Opnieuw testen over een dag of 2.
Ritsuka
een jaar geleden
Dit is positief, had ik ook.
Als je over een paar dagen test is de streep veel duidelijker.

Antwoorden (1)

Als de test heeft gewerkt – en u gebruikt een test die visueel de uitslag toont – ziet u altijd een ‘controlestreep’. Als u zwanger bent, verschijnt er nog een streep. Soms is het makkelijk te zien of een zwangerschapstest een positieve uitslag heeft of niet, maar soms is het andere streepje erg licht. Als u een positief streepje ziet, zelfs al is het maar heel licht, dan is het antwoord simpelweg: Ja, u bent vrijwel zeker zwanger.
Uit uw tests zou dus blijken dat je zwanger bent.
een jaar geleden