als je zwangerschapstest tot 3x toe positief is en PLUS (niet onbelangrijk) je huisarts het heeft bevestigd!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij mijn zwangerschappen merkte ik het gelijk aan mijn borsten, die werden pijnlijk al na 3 a 4 weken. nog voordat ik een test deed. en die moet je natuurlijk doen om zekerheid te krijgen. de testen die je zelf doet zijn net zo betrouwbaar als die bij de dokter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou het met name kunnen voelen aan je borsten, het lijkt wel of er lood in zit, en vermoeidheid. Zeker weet je het met testen, 1 x positief is genoeg, en mijn huisarts teste het niet nog een keer. Volgens hem kunnen ze niet vals positief zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik merkte het aan de volgende verschijnselen:
Pijnlijke/gevoelige borsten.
Koffie smaakt ineens minder lekker.
Alles ruikt anders, etenslucht kan je b.v. misselijk maken.
Vaker moeten plassen.
Moeheid.
Deze klachten zijn puur persoonlijk. Het kan ook heel goed zijn dat je niets merkt.
Evt. misselijkheid (mocht je daar last van krijgen) treedt altijd pas wat later op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik had 3 negatieve testen (ook bij de huisarts) en op de echo bleek ik toen al 4 maanden zwanger te zijn. Menstruatie ging gewoon door (ik was aan de pil) en dat ik me 'smorgens beroerd voelde, dat kwam volgens iedereen door mijn nieuwe zware baan.

Dus luister naar je lijf, en ga niet blind op die testen af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik merkte helemaal niks de eerste drie weken.
Het is bij iedereen anders. Ik weet wel als je een test doet en je ben nog maar heel kort zwanger(1_3 weken) dat de meeste testen negatief aangeven en als je wat langer wacht positief
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pijnelijke borsten , huilig en misselijkheid, snelle moe of slaperig. zwangerschaptest
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik voelde het innestelen, een beetje een zeurende pijn in mijn buik. alsof ik ongesteld was, maar dan zonder bloed en een dikke week te vroeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is inderdaad persoonlijk, maar de borsten geven wel een teken af. Bij mij begonnen de tepels verschrikkelijk te jeuken en ik was moe! Bij de tweede wist ik het meteen, ik keek in de spiegel en zag dat mijn ogen meer glans hadden. Raar maar waar. Daar zag ik het aan.