is dat zo dat vrouwen tijdens hun bevalling z'n grootste orgasme beleven?

Toegevoegd na 18 minuten:
ik las dit eenskeer in een tijdschrift. Daarvandaan vraag ik hier ff of dat waar is. Ik ben niet achterlijk of zo hoor. Of moet de vraag verwijderen?

Toegevoegd na 3 uur:
http://www.seks-coach.nl/bekkenbodem.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het mooiste in je vraag is: Z'N grootste orgasme, dus toch mannelijk.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
okeej haar dan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op sommige vragen zit niemand te wachten

Het beste antwoord

Nee zo voelt het duidelijk niet. Het voelt wel als een opluchting als het kind eruit is maar het doet te veel pijn om als orgasme te betitelen. Eerder schrijf ik dat soort gevoelens toe aan bijvoorbeeld het doorprikken (of in medische termen: ontlasten) van een ontsteking, zoals bij de tandarts of een abces. Bij de bevalling werd ik juist even heel misselijk, en zeker op het moment dat de placenta er uit kwam, echt geen fijn gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Wat denk je zelf ????
Zou het lekker aanvoelen zo'n bevalling?
Volgens mij heb je er nog geen eentje meegemaakt anders zou je deze vraag niet stellen.
Stel je als man even voor dat je door een olifant wordt verkracht en uit elkaar gereten wordt, zou jij dan een orgasme beleven ????

Toegevoegd na 1 minuut:
en dan hebben we het niet eens over de uren lang voorafgaande weeen (krampen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een vreemde vraag. Lijkt me niet voor het gros van de vrouwen. Maar misschien kan je uitleggen waarom je dit suggereerd?

Slechte vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongelofeloijke onzin ; ik wil ook helemaal niet weten in wat voor blad je dat gelezen hebt maar geloof me, een bevalling is fysiek zo zwaar en pijnlijk, dat je dat niet met een orgasme kunt vergelijken. Natuurlijk zijn de beloning, de opluchting en de totale bevrediging achteraf wel heel erg groot (mits alles goed loopt) ; wellicht dat men daarop doelde. Maar een bevalling zelf is verrekte weinig orgastisch aan.
(Overigens spreek ik met twee voortijdige keizersneden en zonder ooit een wee gevoeld te hebben in dit geval NIET uit ervaring).

Daarentegen kan borstvoeding WEL heel stimulerend werken, en ervaren sommige vrouwen tot hun schrik of verbazing soms inderdaad een orgasme of iets wat daar op lijkt tijdens het voeden. Wat me dan wel weer een heel logisch 'belonings'mechanisme van de natuur lijkt).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is ook uitzonderlijk, maar weet uit de eerste lijn dat het wel bestaat. Maar het is zeker niet standaard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij het geven van borstvoeding, trekken de spieren van de baarmoeder weer aan. Alles heeft zo zijn reden. Maar om te vergelijken met orgasme; misschien voor sommigen.
ik niet in ieder geval.
dat gevoel leek in de verste verte niet op een orgasme
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het voelt als verlossing op het laatste moment, en dat is iets heel anders. Trouwens, *vrouwen tijdens hun bevalling z'n..?"
Echte onzin in dat tijdschrift, geschreven door iemand, die er geen verstand van heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de -duimer, je mist er een paar !!
Als dat een orgasme moet voorstellen, dan wil ik nooit van mijn leven meer een orgasme!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb bij beide bevallingen een keizersnede gehad, dat leek in de verste verte niet op een orgasme ;-))

En de dames die ik op de verlosafdeling een normale geboorte heb horen doorstaan (ik heb er 13 dagen gelegen) leken mij ook geen orgasme te hebben gehad, sommigen maakten wel veel lawaai.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker een mannen-tijdschrift. Je bent tijdens een bevalling wel ergens anders mee bezig dan ook maar te dénken aan een orgasme.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijder de vraag maar want ik geloof niet dat dit gelezen is in een tijdschrift maar eerder uit je eigen brein is ontsproten...met wat voor reden dan ook..
Zo niet dan graag het tijdschrift vermelden en welke nummer zodat we het kunnen meelezen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks geen orgasme, het lijkt er eerder op dat je onderlijf van je romp breekt maar da`s echt niet prettig hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou mijn vrouw niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw had tijdens haar bevalling wel de hevigste bloeding aller tijden,maar als ze daarbij een orgasme had,heeft ze dat meesterlijk weten te verbergen! Antwoord: Klinkklare onzin!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer jij je es voor te stellen dat je een bal via je penis naar buiten moet duwen. Wat denk je, zou dat zo'n fijn gevoel zijn zodat je een orgasme krijgt????