Ik ben verliefd op een vriendin maar ze valt niet op meisjes zegt ze maar ze heeft wel met mij gezoent en ik weet niet wat ik moet doen?

wat moet ik met me gevoel.ik wordt er onzeker van.

Toegevoegd na 2 dagen:
WANT ZE HEEFT GEZEGT DAT ALS ZE GEDRONKEN HEEFT ZICH WEL AANGETROKKEN VOELT DOOR MIJ EN ALS ZE HET VOOR DE EERSTE KEER WIL PROBEREN MET EEN MEID WILT ZE MET MIJ MAAR NU ZEGT ZE WEER VAN NIET >>IK SNAP HET ECHT NIET

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon met mensen gaan praten die je wel zullen begrijpen dat geeft je moed om toch naar haar toe te stappen en zeggen dat je echt om haar geeft.

Ik heb dit zelf ook meegemaakt (tweemaal met een ander meisje). Ik werd verliefd op mijn beste vriendin en wij hadden ook gezoend. Ik werd daar toendertijd erg blij van. Maar na een tijdje werd ik er ook onzeker door. Je kunt aan je vriendin vragen wat het voor haar betekend dat jullie met elkaar gezoend hebben. Als het dan echt niks betekend heeft voor haar en dat ze ook echt niet op meisjes valt, dan kun jij daar verder niks mee doen. Dan is het gewoon een kwestie van tijd dat je verliefdheid over gaat. Als je vriendin er misschien wel wat 'gevoelens' bij heeft, dan kan er misschien nog iets heel moois opbloeien. Het beste lijkt mij om er over te praten met je vriendin. Wat jij met je gevoel moet doen, dat is iets wat alleen jij voor jezelf kan uitmaken. Daar kan iemand anders niets over zeggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100