Ik wil graag bij een echte fotograaf foto's laten maken van mij en mijn vriend, hoeveel zal zoiets kosten en waar kan ik dat doen?

Omgeving Zutphen, Deventer, of Rond Assen..
Kan zelf niets geschikts vinden

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga er van uit dat een fotograaf minstens zo'n 50 euro per uur wil omzetten. Als de fotosessie een uurtje duurt, en de fotograaf daarna nog een uur besteed aan het selecteren en eventueel retoucheren van de beste foto(s) moet je op 100-150 euro rekenen. Afhankelijk van wat je wilt kan het goedkoper (klik-klak-klaar in de huisstudio) of duurder (uitgebreide sessie op locatie ergens) Je zou ook contact kunnen zoeken met een fotoclub: die zoeken vast weleens modellen voor bij cursussen/hobbymiddagen...

ik heb het zelf ooit eens met mijn ex bij de v&d gedaan, krijg je er en gratis (de is meestal ook wel beduidend minder dan de rest) en anderen kan je per stuk of per set bestellen. weet niet meer hoe duur, maar ze waren op zich best mooi hoor. wat je ook kunt doen is iemand zoeken die hier iets in studeert die zo een afstudeerprojet heeft het leuk vindt om te oefenen. spreek wel iets af over betalen en wat je af moet nemen, gratis zal degene het niet doen maar jij wilt uiteraard ook een kwaliteitgarantie.....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100