Ik wil graag bij een echte fotograaf foto's laten maken van mij en mijn vriend, hoeveel zal zoiets kosten en waar kan ik dat doen?

Omgeving Zutphen, Deventer, of Rond Assen..
Kan zelf niets geschikts vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Pasfoto's of echt een volledige fotoshoot met makeup en styling?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen pasfoto´s maar echte mooie foto´s van ons tweeën
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fotoshoot.nl is goed. Wel in Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens op www.vakantieveilingen.nl daar worden fotoshoots aangeboden en dan kun je voor een leuke prijs op de foto

Antwoorden (2)

Ga er van uit dat een fotograaf minstens zo'n 50 euro per uur wil omzetten. Als de fotosessie een uurtje duurt, en de fotograaf daarna nog een uur besteed aan het selecteren en eventueel retoucheren van de beste foto(s) moet je op 100-150 euro rekenen.
Afhankelijk van wat je wilt kan het goedkoper (klik-klak-klaar in de huisstudio) of duurder (uitgebreide sessie op locatie ergens)

Je zou ook contact kunnen zoeken met een fotoclub: die zoeken vast weleens modellen voor bij cursussen/hobbymiddagen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je even googled op 'fotostudio assen' komt er een heel rijtje fotografen tevoorschijn, inclusief telefoonnummers....
ik heb het zelf ooit eens met mijn ex bij de v&d gedaan, krijg je er en gratis (de is meestal ook wel beduidend minder dan de rest) en anderen kan je per stuk of per set bestellen.
weet niet meer hoe duur, maar ze waren op zich best mooi hoor.

wat je ook kunt doen is iemand zoeken die hier iets in studeert die zo een afstudeerprojet heeft het leuk vindt om te oefenen. spreek wel iets af over betalen en wat je af moet nemen, gratis zal degene het niet doen maar jij wilt uiteraard ook een kwaliteitgarantie.....