Ik zie het leven even niet meer zitten?

Hoe kan ik opnieuw hoop vinden in mijn leven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je het echt niet meer ziet zitten en dit al langere tijd voelt zou ik dit zeker met een vertrouwenspersoon (familielid/of vriendin) en/of met je huisarts bespreken. Je kunt evt. doorverwezen worden naar iemand die je kan helpen om te kijken hoe je aan dit gevoel komt en hoe je er vanaf komt. Maar misschien is het al genoeg om het met iemand te bespreken die je vertrouwt en die je goede raad en steun kan geven.

maak er wat van want je leeft maar een keer doe wat leuks met vrienden of ga eens lekker uit praat er over met iemand die je vertrouwd nou veel beterschap en maaak er wat van

Zoek een vriendin, een nieuwe baan. Maak nieuwe vrienden. Begin een nieuw leven. Het ligt er helemaal aan waarom je depressief bent.

ga vrijwilligerswerk doen in een instelling, dan kom je erachter dat je het helemaal niet zo slecht hebt.

praat er eens over met je arts en laat je zo nodig doorverwijzen naar een psycholoog.

doe een nieuwe hobby, maak nieuwe vrienden,maak je haar eens gek,probeer is iets geks! mischien ga je het leven dan veel leuker vinden in.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100