Hoeveel procent van de kersverse echtparen hebben sex tijdens de huwelijksnacht?

En ben je niet helemaal moe/kapot van de drukke dag en heb je daar dan nog wel zin in?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Veel bruidsparen fotografeerde ik al en vele verhalen hoorde ik over de huwelijksnacht. In percentages uitgedrukt zou ik zeggen dat 75% geen sex heeft. Wat deden ze dan wel tijdens de huwelijksnacht:
* als een blok in slaap vallen vanwege:
veel drinken en feesten tijdens hun huwelijksfeest of
slecht geslapen de vorige nachten, zenuwachtig
voor de grote dag
* heel veel brengen ook de nacht door met de het openmaken
van de enveloppen, het lezen van de kaarten en het tellen
van de inhoud van de enveloppen.
* een ander percentage is bezig met opruimen en wegzetten
van de goedbedoelde grappen die in hun huis zijn uitgehaald
* een ander gedeelte is vol goede voornemens maar eer dat
de ingewikkelde jurk is losgeknoopt zijn ze doodmoe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De hele magie is nu van DE huwelijksnacht af. Enveloppen openmaken en geld tellen. Dat moet je dan later als de mooiste dag van je leven betitelen.

Andere antwoorden (7)

Nou ik had het in iedergeval niet,we waren blij dat we s,nachts om 2 uur in bed lagen,en toevallig had mijn vrouw haar periode.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In mijn hele leven heb ik nog maar 1 persoon ontmoet die in zijn huwelijks nacht idd sex hebt gehad.Het verbaasde mij wel trouwens ,want ik hoor niet anders dan dat iedereen er toe moe of te dronken voor was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar alle waarschijnlijkheid zullen wij aankomende woensdag na ons trouwen wel seks hebben. Wij hebben sowieso iedere dag seks en ons feest is al rond een uur of 8 afgelopen ivm de kinderen die de volgende dag naar school gaan. Daarbij drinken wij geen van beide alcohol, dus dat scheelt ook natuurlijk. Dus we zullen nog wel even wat doen lijkt mij.
Maar ik kan me voorstellen na een dag feesten, een feest dat tot diep in de nacht duurt, kleren die niet echt comfortabel zitten en veel drank, dat het er niet meer van komt.
Dus er is wel een klein percentage dat seks heeft, maar ik durf geen getal te noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vast niet veel. Ik indertijd in ieder geval niet, want inderdaad te moe en het hele huis lag vol logé's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut een minderheid. Je hebt die dag al genoeg indrukken opgedaan, nog afgezien van vermoeidheid en dronkenschap.

Heerlijk in elkaars armen in slaap vallen, dát is pas een mooie afsluiting van een bruiloft. En die seks komt de volgende ochtend (om een uur of één of later) wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het percentage zou ik niet weten. Maar ik geloof wel dat dat vast heel laag zal zijn.
Ikzelf ben daarin een uitzondering denk ik. Want ondanks de drukke dag hebben we het toch afgesloten met heerlijk seks.