waarom voel ik mij totaal niet aangetrokken aan leeftijdsgenote?

als man van 57jr. heb ik niets met vrouwen van mijn eigen leeftijd..niet mentaal..niet fysiek..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (8)

Waarschijnlijk zit je geestelijk nog in de puberteit! Dan val je (meestal) niet op oma's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bent verwent :) als jij een jonge vrouw kan krijgen moet je dat vooral doen, ze zullen zich aleen niet met bosjes aan komen melden maar als je rijk bent heb je wel kans van slagen denk ik. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is iets persoonlijks. Moet dat dan? Ik val ook niet meer op leeftijdgenoten. Heb een paar relaties gehad met oudere mannen en heb nu een veel jongere vriend. Zie het niet als een afwijking, iedereen heeft persoonlijke voorkeuren. Trouwens, je valt op een persoon en niet op diens of haar leeftijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je dan op jongere vrouwen valt? Ik denk dat je er moeite mee hebt dat je door vrouwen van je eigen leeftijd geconfronteerd word met jezelf..dus met je leeftijd en de daarbij behorende "kenmerken" ..Jongere vrouwen lijken je dan ook jong te houden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat smaken verschillen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hetzelfde, val meer op oudere mannen. Inderdaad smaken verschillen. Daar is niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je voelt je waarschijnlijk totaal niet aangetrokken tot leeftijdgenoten omdat je zelf bepaalde ontwikkelingen in je leven niet, of niet voldoende, hebt meegemaakt. Ik ga er vanuit dat je op jongere vrouwen valt.

Omdat je misschien jarenlang jezelf eenzijdig of een beetje buiten de normale maatschappij hebt ontwikkeld (zonder dat je dat misschien doorhebt), val je nu op jongere vrouwen die qua ontwikkeling op het zelfde niveau staan als jij. Met dien verstande dat jij een "achterstand" hebt op een bepaald (emotioneel?)gebied.

Ik spreek uit ervaring. Ik heb zelf nl. ook een partner die fiks ouder is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik val nog steeds op dezelfde typetjes als waar ik op viel toen ik 20 was. En waarom zou dat veranderen. Iets anders is, dat ik niet zo'n typetje aan de onbijttafel zou willen zitten. (Zo daar heb ik even een diplomatiek antwoord op gegeven:-))

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ben mij bewust, dat ik nu natuurlijk niet achter dat jonge spul moet aanrennen. Aan de andere kant denk ik dat je volledig anders tegen een mogelijke partner aankijk als 20 bent dan wanneer je 57 bent. Bovendie zoek je als je 20 bent een levenspartnetr en als je ouder bent een partner die bepaalde zaken kan vervullen: sex, gezelligheid, sportmaatje, cafee maatje. Daar is allemaal niets mis mee.