Kan je iets doen om grijze haren te vermijden/uit te stellen?

Wat kan ik doen tegen grijs haar. Zijn er middeltjes om de ontwikkeling van grijs haar tegen te gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet teveel zorgen maken om alles en extra vitamine B5 innemen kán enigszin helpen. Maar grijs worden is ook erfelijk en komt met het ouder worden. Helemaal voorkomen zit er dus niet in..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

hjaa stoppen met ouder worden en dan eeuwig leven !!
=D
I wish I could.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi grijs is niet lelijk. Laar maar lekker komen, die grijze kop. Ixelf hoop op een hoofd als van Einstein.

Toegevoegd na 5 minuten:
Grijs haar straalt gezag uit. President Bill Clinton heeft eens een ontvangstcomité in Ierland een paar uur laten wachten omdat de kapper tijdens de vlucht zijn werk niet goed gedaan had.
Het spoelinkje dat Clinton gekregen had, had zij grijze haar een beetje geel gemaakt, in plaats van zilvergrijs......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grijs haar ontstaat door het verdwijen van kleurpigment uit de haarwortel. Helaas kan je op natuurlijke wijze niet voorkomen dat het ontstaat. Erfelijke (dna)factoren spelen hierin een hoofdrol.
Opmerkelijk: een kennis had donkerblond haar met toch wel een behoorlijke hoeveelheid grijze haren ertussen. Na ondergaan van chemokuren kreeg hij zijn haar grijs-vrij terug!