Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik neem aan dat je nog best jong bent. Het zal zo wel tijd worden om naar bed te gaan voor je. Zet de radio aan, en lees nog iets wat je leuk vind. Dan heb je in ieder geval wat stemmen om je heen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Zet de tv aan of de radio draai muziek ga lezen
(Lees meer...)
13 jaar geleden
iemand bellen..of op een chatbox gaan kijken of er iemand met je wilt praten....msn openen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan zeker allemaal mensen ontmoeten uit die chatbox terwijl je ouders niet thuis zijn. :O
Gewoon doen wat je nu doet ... lekker vragen stellen op GV ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat ze onmiddellijk terug komen! Zijn ze nou helemaal...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het archief doorlezen van goeie vraag is eventueel ook een optie en heel leerzaam. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar een foto van ze kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou er komt iemand aan met open een chatbox of ga msnen ik ben daar niet mee eens doe iets leervols meid! er zijn genoeg dingen wat je kunt doen in de vrije tijd, doe wat aan je hobby of misschien ben je ergens heel goed in besteed je tijd dus aan nuttige dingen. ga leren daar word je alleen maar wijzer van en op school gaat het dan ook beter en kwa concentratie komt dat ook erg goed uit! dus ik zou maar zeggen Leerzeeeee!! en wanneer je wat pause neemt ga wat lekkers koken of met vrienden kletsen of surfen naar dingen die je leuk vind zoals het sparen van Fashion plaatjes, word geinspireerd door de plaatjes en op youtube kan je ook Heel wat leren typ bijvoorbeeld in: Make up Tutorial dat zal ook heel leuk zijn. ik weet niet of mijn antwoord geholpen heeft ahah hoop van wel! want ik heb dan veeeel te doen ook al zijn me ouders niet thuiss.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker een filmpje gaan kijken, mooie afleiding :)
Of mooi op tijd gaan slapen, is ook wel eens fijn.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
The voice of holland kijken :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding