Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn zoontje heeft onder zijn huid 2 grote bulten, het zit in zijn bovenbeen weet iemand wat dit kan zijn ?

eerst was het maar 1 bult maar vandaag voelde ik dat er een 2de bij gekomen is

Toegevoegd na 7 minuten:
wij zijn ook al eerder bij de huisarts geweest
toen zijn we doorverwezen naar het vu in amsterdam.
daar een mri gehad en kreeg alleen maar verschillende antwoorden,, ook wisten de artsen niet eens wat er zou zijn met me zoon ik moest hun keer op keer alles uitleggen waarom ik de afspraak had.
vandaar deze uitweg om toch nog meer suggesties te krijgen.

Toegevoegd na 8 minuten:
me zoontje is 5 jaar oud en de 2 bulten zijn ten grote van denk een knikker ongeveer mischien ietsje groter

Toegevoegd na 14 minuten:
ik ben niet op zoek naar een arts ben op zoek naar iemand die mischien het zelfde heeft of heeft mee gemaakt en wat betreft de molen,,, ik heb net een minuut geleden een 2de bult gevonden en ben gewoon bezorgt niet raar toch ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Kinderen
16.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar even naar de huisarts...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bleueyelady: je kunt reageren bij het antwoord van betreffende persoon. Dan breid je de vraag niet steeds uit ;-)
Ik reageer hier op je laatste toevoeging, omdat die slaat op mijn toevoeging: tuurlijk ben je bezorgd, da's logisch. Ik heb ervaring met vetbulten, maar dat betekent niet, dat jouw zoon die ook heeft. Alleen een deskundige kan je, hopelijk, na het zien ervan, helpen. Dat was wat ik bedoelde. Verder vind ik het hartstikke rot voor je, dat er onduidelijkheden zijn naar aanleiding van die scan.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begrijp het sorry ik word gewoon zo moe van die dokters het enige wat ze toen steeds gedaan hebben is me doorsturen naar verschillende ziekehuizen en niemand die ook daadwerkelijk iets deed of ons uitlegde. morgen ga ik zoiezo naar het ziekhuis hier bij ons