Kunnen mijn planten nog gaan leven?

Ik heb mijn tomaat en basilicum zaailingen overgezet naar potjes, maar ze gaan nu na 2 dagen helemaal hangen. Moet ik ze meer of minder water geven? Warmer of kouder zetten? Dit is de eerste keer dat ik wat zaai dus ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. :) iemand tips?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Natuur
1.2K
Ritsuka
3 jaar geleden
Grond ziet er nog nat uit, even geen water meer
Rieneke1
3 jaar geleden
Ze staan binnen mag ik hopen?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja ze staan natuurlijk binnen ;)

Antwoorden (1)

gewoon nog een paar dagen afwachten. de plantjes zijn nog erg klein dus erg kwetsbaar. Volgende keer wat groter laten worden voordat je ze verpot. Grond vochtig, maar niet te nat
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bedankt!! :)